پنجشنبه, ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۱:۰۹ ب.ظ

شهرداری علویجه

پورتال شهرداری علویجه

سال 1399
سال جهش تولید

روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر علویجه

بایگانی

‍‍مطالب ‍مفید

پيوندهای مفید

تصاوير شهدای شهر

تقویم مناسبتی

♦️پیگیری حل مشکلات اداری مردم مهردشت

آخرین فعالیتهای انجام شده

♦️پیگیری حل مشکلات اداری مردم مهردشت

پیگیری حل مشکلات اداری مردم مهردشت

در نشستی که پیش از ظهر دیروز ۲۹مهر ماه به میزبانی بخشداری مهردشت و با حضور مسئولان مختلف از جمله نماینده مردم در مجلس، رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی، رئیس اداره مالیات و دیگر مدیران برگزار شد، مشکلات اداری خاص این بخش مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد دستگاه های دولتی تمهیدات بیشتر و ویژه ای برای ارائه خدمات مستمر و منظم در این بخش را در نظر بگیرند.

در ابتدای این جلسه جناب میرزایی بخشدار مهردشت از تلاش ها و پیگیری های  جناب ابوترابی جهت رفع مشکلات موجود قدردانی کرد و به تشریح برخی از مشکلات موجود با توجه به بعد مسافت از مرکز شهرستان پرداخت.

در ادامه اقای محمد مغزی رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان نیز بیان داشت: با توجه به تعدد مناطق صنعتی در این بخش، با پیگیری های صورت گرفته توسط نماینده مردم در مجلس و دیگر مسئولان در حال حاضر یکی از نیروهای این اداره جهت تکمیل مراحل مورد نیاز برای موضوع پرداخت بیمه بیکاری در این بخش حضور پیدا می کند تا کارگران نیازمند تردد به مرکز شهرستان نباشند.
درحاشیه این جلسه شهردارواعضای شورای اسلامی علویجه دردیداراختصاصی بانماینده مردم نجف آباد درمجلس  درباره مشکلات شهر گفت وگو نمودند.

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی